Nieuwe ouders

Rondleiding

Als u overweegt om uw kind op onze school aan te melden, kunt u een afspraak maken voor een rondleiding. U kunt hiervoor telefonisch (040-2112224) of per mail (info@bs-klimboom.nl) een afspraak maken.
Tijdens dit persoonlijke contact informeren we u over de school en vragen we naar de ontwikkeling van uw kind. Op deze manier ontdekken we gezamenlijk of onze school past bij uw kind.

Aanmelden

Zodra u er van overtuigd bent dat De Klimboom de juiste school is voor uw kind en uzelf, vult u het aanmeldformulier in, dat u krijgt tijdens de rondleiding. Door het formulier volledig ingevuld en ondertekend op school in te leveren, meldt u uw kind aan. Op dat moment is uw kind (voor)aangemeld. Dit kan al ruim voordat het kind drie jaar wordt. Vanaf het moment dat uw kind drie jaar is geworden, wordt de vooraanmelding automatisch in behandeling genomen als een definitieve aanmelding. U hoeft hiervoor als ouder geen nadere actie te ondernemen.