KOREIN

Binnen ons SPIL-centrum Norbertuslaan biedt Korein kinderopvang aan. Alle kinderen van 0 tot 12 jaar zijn welkom. De basisschool en kinderopvang werken nauw samen zodat de veiligheid en ontwikkeling van uw kind centraal staat. Korein heeft voor uw en uw kind het volgende aanbod:

Dagopvang 0-4 jaar (locatie St. Lidwinastraat 2):
•           Babygroepen voor 0-2 jaar
•           Peutergroepen voor 2-4 jaar
•           Peuterspeelzaal  voor 2 jaar 3 maanden – 4 jaar
•           Speelinloop vanaf 1,5 jaar – 2 jaar en 3 maanden, elke vrijdagochtend van 8.45- 10.15 uur

Buitenschoolse opvang 4-12 jaar
Voorschoolse opvang, elke dag van 7.30 tot 8.30 (op school)

Naschoolse opvang:
•           4-5 jaar (op school) (tijdens schoolvakanties op St. Lidwinastraat 2)
•           5-7 jaar (St. Lidwinastraat 2)
•           7-12 jaar (St. Lidwinastraat 1)

Goede start bij de dagopvang
In de groepen op de dagopvang ontwikkelen kinderen al jong sociale vaardigheden: respect voor elkaar, op je beurt wachten, samen delen én lol maken. In alle peutergroepen werken ze ontwikkelingsgericht. Hiervoor gebruiken ze de gecertificeerde Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) methodes Uk en Puk en Startblokken, als bronnenboek. Deze methodes sluiten perfect aan bij de methode Schatkist, die de school in groep 1 en 2 gebruikt. Ze stimuleren de ontwikkeling van uw kind met de aanpak. Speels en ongedwongen. Zo kan uw kind straks een goede start maken op de basisschool.

Actieve club bij de buitenschoolse opvang
Bij de buitenschoolse opvang kan uw kind even stoom afblazen van de drukke schooldag, of samen met vriendjes en vriendinnetjes meedoen aan een leuke activiteit. Er worden allerlei activiteiten georganiseerd in de thema’s cultuur, sport, techniek en natuur. Samen met school bieden ze regelmatig CKE-activiteiten aan. Zo kunnen kinderen zich breed ontwikkelen. Zijn de kinderen wat ouder? Dan bedenken ze vaak zelf activiteiten.

Wilt u meer informatie of een kijkje komen nemen?
Bel of mail even naar onze klantenadviseur:

Inge van de Donk
Di, Wo (o), Do, Vrij

j.vandedonk@korein.nl

Voor al jouw vragen over kinderopvang bij Korein
Bel of mail even naar onze klantenadviseur: