gebouw

Missie en Visie

lokaal lokaal

Op SALTO-school De Klimboom vinden wij het belangrijk dat iedereen zich fijn en prettig voelt. Er is aandacht voor sfeer middels een inspirerende omgeving en wij vinden het belangrijk om benaderbaar te zijn.

Op SALTO-school De Klimboom handelen wij vanuit de volgende kernwaarden:

Veiligheid; kinderen, ouders én leerkrachten voelen zich veilig, zowel fysiek als emotioneel.
Afstemming; wij werken aan een doorgaande lijn in het ontwikkelingsproces van kinderen, zodat ieder kind krijgt wat het beste bij hem of haar past.
Communicatie; wij communiceren in openheid en vertrouwen.
Betrokkenheid; iedereen handelt vanuit wederzijds respect, betrokkenheid en tolerantie.
Ontwikkeling; wij bieden de kinderen en medewerkers mogelijkheden om zich optimaal te ontwikkelen. We stimuleren en dagen hen uit om het beste uit zichzelf te halen op cognitief, sociaal, emotioneel, creatief en sportief gebied.

We werken vanuit onze 'gouden regel', die centraal staat in de hele school, namelijk:

'Ik doe en ik zeg alleen wat fijn is voor mezelf en de ander!'

Nieuwsgierig naar De Klimboom?

De koffie staat voor je klaar!

Plan hier een rondleiding
Plan hier een rondleiding Plan hier een rondleiding