gebouw

Peuterspeelochtend

Peuterspeelochtenden Peuterspeelochtenden

Op 4 zaterdagochtenden in het jaar opent De Klimboom haar deuren. Tijdens deze ochtenden zijn peuters, ouders, broertjes en zusjes welkom om alvast een kijkje te nemen op school. Ouders en kinderen kunnen in alle rust samen kennis maken met de leerkrachten van de onderbouw en ontmoeten andere nieuwe ouders. Peuters kunnen ondertussen lekker spelen in de speelzaal en in de kleuterklassen. Kinderen kunnen hierdoor alvast veilig, samen met papa en mama, wennen aan de grote basisschool en ontdekken hoe het onderwijs op De Klimboom wordt vormgegeven.

Leerkrachten geven, op verzoek, rondleidingen door de school en is er ruimte voor het stellen van persoonlijke vragen.
Iedereen is welkom! Kom gerust vrijblijvend een kijkje nemen of klik hieronder om een afspraak te maken.

Geef je hier op voor de peuterspeelochtend!
Datum Tijd
28 september 2024 10:30 - 12:00
14 december 2024 10:30 - 12:00
15 maart 2025 10:30 - 12:00
17 mei 2025 10:30 - 12:00

Nieuwsgierig naar De Klimboom?

De koffie staat voor je klaar!

Plan hier een rondleiding
Plan hier een rondleiding Plan hier een rondleiding