binnen

Gezonde school

gezonde school gezonde school

Geweldig nieuws!

Wij hebben het gezonde school vignet behaald en mogen ons 3 jaar lang Gezonde School noemen. Wij hebben afgelopen periode ervoor gezorgd dat het thema “sport en bewegen” centraal staat in onze school.

De 'Gezonde school' is een kwaliteitskeurmerk voor scholen die werken aan een gezonde leefstijl. Wij hebben afgelopen periode ervoor gezorgd dat het thema “Sport en Bewegen” centraal staat in onze school. We vinden het namelijk belangrijk dat de leerlingen veel plezier beleven aan verschillende sporten en actief betrokken zijn.

Vanaf nu hangt dan ook op de gevel van onze school de plaquette met het Gezonde School-logo. Zo kan iedereen die onze school bezoekt zien dat we structureel werk maken van een gezonde leefstijl.

Nieuwsgierig naar De Klimboom?

De koffie staat voor je klaar!

Plan hier een rondleiding
Plan hier een rondleiding Plan hier een rondleiding